onsdag 23. desember 2009

Kvelden før kvelden..

Her i huset er vi nesten klare til å ta imot julen.. Juletreet står pyntet, nesten alle gaver er pakket
og tre sorter kaker ligger i boksene og venter. I dag har jeg bakt valmuerundstykker og middelhavsbrød. Rundstykkene forsvant allerede til lunsj, men kan hende jeg baker en ladning til i kveld. På loftet er parketten nesten ferdig lagt, badekar, toalett og dusj er på plass, og jeg begynner å få mer enn nok av byggesjau... Vi skal putle på med litt maling etc i julen, trappen kommer første uke i januar, og så håper vi at vi kan begynne å flytte opp litt etter litt..

En liten hvit porselsensfugl og en rosa glitter fugl som begge bor i vårt juletre.
Som dere ser mangler det ikke på kongler heller!

Akkurat nå er mannen ute og handler de fire julegavene som er hans ansvar. (Ja, ja.. bedre sent enn aldri!!) Ungene ser på Jul i Svingen og jeg skal stryke noen duker og skjorter før jeg synker ned i sofaen for å se Grevinnnen og Hovmesteren. I år vil jeg ha den med meg!!

Jeg ønsker alle mine medbloggere en Fantastisk god jul!

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelige hilsen Hilde:)
    Tror de nok de hadde kost seg i dag ja,...herlige Hedda var jo så skjønn i sin pysjamas.
    God jul til dere oppe i bakken også!
    PS! Finn skjønte absolutt ikke hva jeg skulle med en slik fe......mannfolk!!! hi hi;)
    stor klem

    SvarSlett
  2. Bare en liten tur innom for å øsnke deg en fantastisk herlig julefeiring.......;)

    Juleklem fra meg ♥

    SvarSlett
  3. Så fint juletre! God jul til deg og dine:) Klem Heidi

    SvarSlett

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no