søndag 31. januar 2010

Venter på vår...



Her er det iskaldt og mer snø i vente, og vinteren ser ikke ut til å ville slippe taket på en stund ennå. Jeg har for lengst fått nok av snø og lengter så definitivt etter våren! Dro en liten tur til Stoff og Stil i går og kom hjem med et vårlig stoff med fugler i blått, grønt, cerice og hvitt. Det ble til veske/nett og iphone cover. Stoffet er vattert så jeg trengte ikke å fore vesken, noe som jo var ganske tidsbesparende. Nå er jeg klar for våren!!!!!





Mens jeg venter på våren skal jeg holde varmen med denne fleecekjolen. Kjøpte stoffet i går og brukte noen nattetimer på å få den ferdig. Veldig deilig og varm, og jeg er ikke så rent lite overrasket over at jeg faktisk fikk til å lage den- uten noe egentlig mønster og uten å måtte ta opp en eneste søm!! Det lover jo bra, for jeg har fortsatt en svær skuff full av stoff som venter på å bli brukt til noe!

2 kommentarer:

  1. Vi er fler som lengter etter varmere tider ja...Så fint stoff du har kjøpt, jeg bor desvere laaangt unna Stoff og Stil men jeg ser jo i katalogen at det er mye jeg har lyst på:-)

    God Søndag!

    SvarSlett
  2. WOW! Har du laget den kjolen?Sånn som jeg betaler 1500,- for? Olala..Så flink du er..Helt imponert...
    Klemmer fra
    Lotta

    SvarSlett

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no