søndag 6. februar 2011

Evighetsstrikk...


Det er laaaangt mellom hver gang jeg setter i gang med å strikke genser til meg selv... eller til andre for den saks skyld. Strikke gjør jeg hele tiden, men stort sett bare småplagg, sjal, luer, babyklær... Men etter å ha oppdaget tunikaen "Still Light" på et uttall strikkeblogger, var jeg bare nødt til å prøve meg på en til meg selv. Begynte i høst en gang (oktober kanskje), men ble igrunnen aldri hekta på den.. Tok den frem igjen før helgen og er kommet gangske langt nå, noe som innebærer over 300 masker pr omgang.. Strikker den i Mørk grå Sandnes Mini alpakka, så den blir myk og god. Liker veldig godt store gensere og tunikaer, så jeg har satt meg i hodet at jeg skal få strikket den ferdig slik at jeg kan få brukt den før det blir sommer - he he! Lover å vise frem det ferdige resultatet - når det en gang foreligger!
Bildet er førstesiden på oppskriften. Kjøpte den på www.ravelry.com

2 kommentarer:

  1. å denne var knallfin :)
    Jeg har også et evighetsprosjekt som ble lagt på hylla i november og desember (måtte prioritere julegaver hehe)
    Gleder meg til å se ferdig resultat :)
    Ha en super søndagskveld
    *Siv*

    SvarSlett
  2. Ser kjempego`ut - gleder meg til å se det ferdige resultatet:-)
    - og er det ikke slik.., oss selv sist..?
    Ha en kos kveld,
    klem Hege.

    SvarSlett

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no