søndag 14. august 2011

Strikkede baby UGGs


Når det er vinter og tørr snø ute er UGGs mine favoritt støvler. Jeg synes UGGs med strikket skaft er kjempefine, men har ikke sånne selv. Fikk lyst til å prøve å strikke en babyvariant og har etter en del prøving og feiling klart å lage en oppskrift med flere størrelser (tre)!! Det var faktisk ganske gøy å prøve seg frem slik, og selvfølgelig ekstra gøy når jeg fikk det til. Synes de ble ganske så søte! Har bare strikket tre par foreløpig, de er lagt ut på Epla (et par er allerede solgt), men det blir nok en del flere av disse utover høsten!


OPPDATERING:
Tusen takk for respons på innlegget. Så hyggelig at mange ønsker å kjøpe oppskriften. Jeg har ennå ikke laget en oppskrift som egner seg for distribusjon, men planen er der! Når den er klar skal jeg legge "beskjed" her inne. Hvis du vil ha epost når den er klar, kan du sende meg en mail til musmeishop@gmail.com.  Foreløpig er det dessverre KUN babystørrelser, opp til rundt 1 år, men ettersom flere spør etter voksen størrelser, skal jeg se hva jeg kan få til.

8 kommentarer:

  1. Så tøffe! Helt målløs! Sånne kunne jeg tenkt meg på jobb! :)
    Går det an å kjøpe oppskriften?

    SvarSlett
  2. Du verden, Hilde, jeg er helt imponert - disse må jo bli en epla-hit...!
    Vi sydamer i grieghallen har allerede begynt å mumle om et nytt sytreff og dersom det passer for deg hadde det vært supert om du ville komme. Foreløpig har vi ikke funnet noen dag, vi tenker at vi bør ha en formiddag og litt utover ettermiddagen og produksjonsplanen vår er en del tettere enn i "gamle dager"...!Stilig at du har laget mønster selv, jeg må bare si det igjen!

    SvarSlett
  3. Nydelige rett og slett! Jeg kunne også tenkt meg å kjøpe oppskriften om du kunne tenke deg å selge den.
    Har masse restegarn som hadde vært flott til slike prosjekt.

    SvarSlett
  4. Heilt enig med dei andre her, desse var skjønne og eg også vil gjerne kjøpe oppskrifta av deg:)

    SvarSlett
  5. utrolig kule baby UGGs, nesten så jeg ønsker meg selv i voksen str til innetøfler! :)er også interessert i oppskrift om du vil selge!

    SvarSlett
  6. Fantastisk!
    Så flotte de ble :)
    - du burde helt klart selge oppskriften, jeg vil gjerne kjøpe den :)

    Slike hadde vel vært gode som innesko til 4-åringen min :)

    klem

    SvarSlett
  7. Hællan fnutten!! ;P Skulle ønske jeg kunne strikke! Da hadde jeg definitivt gitt meg selv et par sånne i julegave. :D *ler* Tenkt & tasse rundt i sånne når det er 30 minus ute! <3 Men håper du lager flere...for jeg har et vennepar som venter ei lita tulle i november & det hadde vært verdens beste gave! <3

    SvarSlett
  8. Hei :-) kan jeg få kjøpe oppskriften på disse? Send meg en mail på tina_tveit@live.no

    SvarSlett

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no