torsdag 13. september 2012

Høst

Jeg liker høsten! Jeg tror den er min favoritt årstid. Ikke det at jeg ikke liker de andre tre altså, men det er noe spesielt med høsten. Lyset, den kalde, klare luften, gulnende blader,  mørkere kvelder, tente stearinlys, innekos... You name it! På klesfronten er det deilig å finne frem støvletter, boots, ullgensere, skjerf og luer. I tillegg er det gøy å fylle Epla butikken med strikkeplagg, som andre kanskje kan ha glede av!
Luen som MusMei har på seg er strikket i Drops Nepal. Dusken er fuskpels, kjøpt hos Marte Helgetun.

To gulnede rododendron blader gjør nytten som indianerfjær. Hærlig måte å bruke høsten på!

3 kommentarer:

  1. Koselig blogg du har. Søtesete lua da! :)

    Elsker høsten! Den er så... frisk? Deilig å gå ute i mye klær og virkelig kjenne på luften.

    Ønsker deg en fin torsdag! Snart helg igjen gitt! :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Så flott lue :) Høst er herlig :D

    Jeg har et blogglotteri på gang så smett gjerne innom og trekk noen lodd :)

    SvarSlett
  3. Hei!

    Takk for i går! Hyggelig å hilse på deg:-)
    Kanskje snakkes vi til helgen igjen?

    Kjempefin blogg du har, og så mye fint du lager!
    Her må jeg innom flere ganger:-)

    SvarSlett

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no