onsdag 26. september 2012

I gang igjen..

Skappel-pausen ble som dere ser ikke så veldig lang her i gården.. Også denne gangen er det en Mini-Skappel, den tredje i rekken. Hvit Drops Alpakka og blågrå Kid Silk. Kjempemykt og deilig!  Prøver noe nytt denne gangen og strikker for- og bakstykkene i ett. Da slipper jeg sømmene på skuldrene. Håper den faller i smak hos mottakeren.

Ser at Skappeltrenden ikke har dabbet det minste av. Jeg synes det er kjempegøy at så mange har kastet seg på bølgen og begynt å strikke. For denne genseren er jo egentlig verdens enkleste, noe alle kan få til! Forhåpentligvis får man mersmak og fortsetter å strikke også etter at genseren er ferdig.
Den første genseren jeg strikket ble jo altfor stor, men heldigvis var det en annen som ville overta den! Jeg har garn liggende til en hvit genser, men nå har jeg egentlig mest lyst på en lys beige eller en grå, så vi får se om det blir to til på meg...

Til helgen er det klart for Interiør og Boligmessen i Grieghallen her i Bergen. Jeg er påmeldt bloggfrokosten på lørdag, sammen med 90 andre bloggere!! Det blir nok kjempegøy! Gleder meg til å møte mange kjente og ukjente fjes og hente masse inspirasjon på messen som ser ut til å blir superflott!

2 kommentarer:

  1. Den blir så fin - jeg strikker også på en grå skappel og i et stykke da jeg heller ikke gidder skuldersømmene - så kan den også prøves på etterhvert ;)
    ja håper trenden får mersmak!

    SvarSlett
  2. Så stilig blog du ha! Jeg skal til messe i helgen også, jeg sank jobbe der men på bloggfrokost jeg skal delte!!! Vi ses ;-)

    Vicky

    SvarSlett

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no