onsdag 20. mars 2013

Babystrikk

Fikk en hyggelig bestilling for noen dager siden - jakke, lue og sokker i lyngfarget alpakka. Hvilken lue jeg ville strikke kunne jeg bestemme selv. Siden jeg ennå ikke har hatt tid til å strikke noe fra Lene Holm Samsøes nye hefte "Babystrikk på pind 3", var valget enkelt. Det falt på denne søte "djevleluen", eller hjerteluen, som jeg liker å kalle det. Den er enkel i fasongen, men blir ekstra søt med flettemønster på 6 steder rundt på luen. Der er så masse fint i dette heftet, så jeg kommer garantert å strikke mye derfra, og størrelsene går helt fra 0 - 24 mndr. Denne luen strikker jeg i Royal Alpakka fra Norwegian Spirit, farge 4388.

1 kommentar:

  1. Jeg har så lyst på den boken/heftet :) Hører mye skryt om det, og jeg liker Lene Holme Samsøe veldig godt :) Blir nok et herlig sett i alpakka :)

    SvarSlett

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no