lørdag 9. mars 2013

Uggs til 17.mai antrekket




Endelig er Uggsene til 17.mai antrekket fra dette innlegget ferdige. Det er første gang jeg strikker Uggsene i et annet garn enn det jeg har laget oppskriften til, men det gikk veldig bra! Disse er strikket i Hverdags fra Du store alpakka, en blanding av ull og alpakka. Ullen gjør at Uggsene ikke blir for "løse", men beholder fasongen, noe jeg synes er veldig viktig! Jeg har ennå ikke strikket Uggs i ren alpakka, nettop fordig jeg vet at alpakkaen er myk og ikke ville holde støvelfasongen på samme måte. Dette settet er i str 6-9 mndr og Uggsene har fått make ankerknapper som bleiebuksen. Har du en liten som trenger sitt første 17.mai antrekk? Ta en titt i Eplabutikken min, der settet er lagt ut for salg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no