fredag 23. september 2011

Høst i interiøret


Jeg leser mange interiør blogger og har selvfølgelig fått med meg at naturtema er "hot" i høst! Det er liksom "naturen inn i stuen" så og si. I går fikk jeg endelig sydd putetrekk av kjøkkenhåndklærne jeg kjøpte i sommer. Et dådyrhåndkle fra By Nord og et fuglehåndkle fra Firm Living ble fine som puter! Både farger og motiv passer kjempefint inn i sofaen sammen med saueskinnsfellen.


Lyshus fra Kremmerhuset har også kommet i hus. Nå står de så fint i vinduskarmen og stearinlysene inni lager koselig lys i høstmørket.




 Lyngplanter vitner definitivt om høst. Kjøpte dem egentlig til altanen, men et par får nok bli innendørs der de skal skape lun høststemning.


Jeg er glad i våren og sommeren, men det er definitivt noe spesielt med høsten også! Deilig luft utendørs, koselige kvelder innendørs med stearinlys og rødvin mens høstmørket senker seg!
I morgen er jeg klar for bloggerfrokost på Bolig og interiørmessen her i Bergen! Jeg gleder meg stort!! Eller som min venninne som jeg skal gå sammen med imorgen sa så fint: " Jeg gleder meg, men lommeboken gruer seg!"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig om du legger igjen en kommentar! Hvis du lurere på noe og trenger raskt svar, send meg en mail post@hemilia.no